Ježčí násobilka

Zpět
špatný
dobrý, ale ...

Popis: zábavné procvičování a upevňování násobilkových spojů, k samostatnému procvičování na počítačích nebo po částech jako matematická rozcvička v úvodu hodiny(interaktivní tabule)


Diskuse

přidat komentář

* Reagovat | Dana Močubová | (17.10.2012 15:14 - nepřečtený)

Hezké, nápadité ---- ALE obsahuje chybu, která je podle mě závažná a u učitele neodpustitelná - ježek nesbírá jablka, nosit je na bodlinách je nemožné a ani nejsou jeho potravou ( léta jsem měla doma ježčí záchrannou stanici a věřte, že když už si ježek vezme ovoce, tak radši švestku... Přece je to hmyzožravec, pak lidi najdou ježka a cpou mu místo masa jabka a ještě mu dají navrch mléko - taky jedna fáma, která ale stojí ježky život ... Tak proč takovou blbost pořád do těch dětí cpát????

* Reagovat | Marie Jelínková | (17.10.2012 15:52 - nepřečtený)

Opět super procvičování "NÁSOBILKY", tedy matematiky a ne prvouky, ve které samozřejmě děti učíme, že ježek je masožravec. Ale tohle je nadsázka, tak jako sněhuláci a sloni nejsou modří, nebo že s nebe se na nás směje sluníčko od ucha k uchu...to bychom nemohli dělat žádné zábavné procvičování s malými dětmi a o knížkách pro malé děti a ilustracích v nich ani nemluvě. Děkuji a těším se na další Vaše prezentace, které jsou velmi zdařilé a dětem se moc líbí.

* Reagovat | Martina Skalová | (17.10.2012 18:24 - nepřečtený)

Paní Dano Močubová, vše, co jste napsala, moc dobře vím, mé děti jsou o tom poučeny. Vědí, čím se ježek živí a že si nenosí jablíčka na zádech. Vědí to už od první třídy, kdy jsme se poprvé s obrázkem ježka s jablíčky setkali.Dokonce také ví, že není vhodné dávat ježkům mléko, které mu mimochodem velmi chutná (chodil na ně naší kočce do misky). Jedná se o zábavné (pohádkové) procvičování učiva matematiky, ne prvouky. Divím se, že jste mě neupozornila na řečovou bublinu - ježek přece nemluví. Ráda přivítám vaši odbornou prezentaci o ježkovi, kterou bych mohla své pohádkové procvičování doplnit. S pozdravem Martina Skalová

* Reagovat | Martina Skalová | (17.10.2012 18:27 - nepřečtený)

Děkuji paní učitelce Jelínkové za podporu.

* Reagovat | Dana Močubová | (18.10.2012 12:07 - nepřečtený)

Paní učitelko, vidím, že jste se opravdu rozzlobila a to jsem neměla v úmyslu, i když přiznávám, že jako ježkomil jsem také reagovala v rozrušení Ale rozhodně jsem neměla v úmyslu kritizovat vaši práci. Nezlobte se. Chápu nadsázku, pouze ze zkušenosti (hodně časté) vím, že děti i dospělí si snadno zafixují mylné informace a jak vidím kombinaci ježek - jablko, ježek - mléko, mám trochu rudo před očima.
Vaše práce se mi moc líbí, s IAT pracuji a baví to mě i děti, takže jsem vás urazit opravdu nechtěla. Ať se vám daří, D.Močubová

* Reagovat | Jaromíra Regentová | (22.10.2012 14:44 - nepřečtený)

Opět super!!! Moji třeťáci si to užili!!!!...a já také!!!!


*Přidat komentář

Učitel: Martina SkalováVíce 

Předmět: Matematika
Ročník: 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ

Autor: Martina Skalová
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvořené dne: 16.10.2012 21:59
Formát souboru: ppsx
Velikost: 2082 kB

Licence:

Jazyk: Čeština Čeština

  Podrobně  

Historie dokumentu

Od tohoto autora

Související dokumenty

Autor nepřidal žádné související dokumenty.

Podobné dokumenty

Matematika 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Jindřiška Konečná
Matematika 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Eva Macháčková
Matematika 3. ročník ZŠ Martina Juřicová
Matematika 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Jiřina Kalousková
Matematika 2. ročník ZŠ Eva Macháčková