J. Čarek - literární výchova jinak 2

Zpět
z
špatný
dobrý, ale ...

Popis: PL + IT. I v dnešní době chci pěstovat v žácích vztah k mateřskému jazyku, a to i prostřednictvím vztahu k poezii. Vybral jsem si velikána české poezie. Žák musí správně seřadit jednotlivé sloky. Vede ho to nejen k seznámení se s textem, ale zejména musí o básni přemýšlet, vcítit se do ní a správně ji seřadit. K testu je možné vytisknout pracovní list podle návodu zveřejněného zde ve virtuální sborovně – „Návod, jak si z testu Hot Potatoes vytisknout pracovní list“.


Diskuse

přidat komentář

Žádné komentáře


*Přidat komentář

Učitel: Ludvík ZimčíkVíce 

Předmět: Český jazyk
Ročník: 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ

Autor: Ludvík Zimčík
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvořené dne: 12.11.2010 16:56
Formát souboru: htm
Velikost: 33 kB

Licence:

Jazyk: Čeština Čeština

  Podrobně  

Historie dokumentu

Od tohoto autora

Související dokumenty

Autor nepřidal žádné související dokumenty.

Podobné dokumenty

nespecifikovaný Nespecifikovaný Alena Vávrová
Český jazyk 5. ročník ZŠ Jitka Tkadlecová
Český jazyk 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ Ivana Kadlčková
Český jazyk 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ Michaela Krouparová
Český jazyk, Matematika 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Renata Balejová