Matematické řetězy - do 100
ZpětPopis:
Diskuse
přidat komentář
Reagovat | Taťána Tomešová | (11.08.2010 22:23 - nepřečtený)
Dobrý večer! Už reaguji a překlep jsem opravila. Děkuji za upozornění.T.
Dobrý večer! Už reaguji a překlep jsem opravila. Děkuji za upozornění.T.
Reagovat | Alena Vávrová | (10.08.2010 09:05 - nepřečtený)
Já se chci zeptat, jakým způsobem předpokládáte, že děti budou vpisovat průběžné výsledky? Na ta volná místa? Takže to bude vypadat 23 + 3 = 26 + 4 = 30 + 5 = 35 + 4 = 39 + 1 =40 + 8 = 48 ??
pokud ano, uvědomte si, že se jedná o nespávný matematický zápis, kdy vlastně tvrdíte, že 23+3 = 48.
Proto se na řetězce používá vpisování do různých tvarů právě, kvůli korektnosti zápisů.
Ája
Já se chci zeptat, jakým způsobem předpokládáte, že děti budou vpisovat průběžné výsledky? Na ta volná místa? Takže to bude vypadat 23 + 3 = 26 + 4 = 30 + 5 = 35 + 4 = 39 + 1 =40 + 8 = 48 ??
pokud ano, uvědomte si, že se jedná o nespávný matematický zápis, kdy vlastně tvrdíte, že 23+3 = 48.
Proto se na řetězce používá vpisování do různých tvarů právě, kvůli korektnosti zápisů.
Ája
Přidat komentář
Učitel: Taťána TomešováVíce
Předmět: Matematika
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Taťána Tomešová
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvořené dne: 09.08.2010 19:22
Formát souboru:
Velikost: 14 kB
Jazyk: Čeština
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
Autor nepřidal žádné související dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ
Pavla Sýkorová
Matematika
4. ročník ZŠ
Lenka Kempná
Český jazyk
4. ročník ZŠ
Lenka Syrová
Matematika
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Jitka Jarmová
Matematika
7. ročník ZŠ
Jana Petrů
Omlouvam se, ze pletu češtinu do matematiky, ale neznam jiný způsob, jak vás kontaktovat, protoze na komentář nereagujete.... Opravte si chybu ve svem dokumentu o domacich zviratech!