Matematické řetězy - do 100

Zpět
z
špatný
dobrý, ale ...

Popis:


Diskuse

přidat komentář

* Reagovat | Alexandra Khodlová | (09.08.2010 19:49 - nepřečtený)

Omlouvam se, ze pletu češtinu do matematiky, ale neznam jiný způsob, jak vás kontaktovat, protoze na komentář nereagujete.... Opravte si chybu ve svem dokumentu o domacich zviratech!

* Reagovat | Taťána Tomešová | (11.08.2010 22:23 - nepřečtený)

Dobrý večer! Už reaguji a překlep jsem opravila. Děkuji za upozornění.T.

* Reagovat | Alena Vávrová | (10.08.2010 09:05 - nepřečtený)

Já se chci zeptat, jakým způsobem předpokládáte, že děti budou vpisovat průběžné výsledky? Na ta volná místa? Takže to bude vypadat 23 + 3 = 26 + 4 = 30 + 5 = 35 + 4 = 39 + 1 =40 + 8 = 48 ??
pokud ano, uvědomte si, že se jedná o nespávný matematický zápis, kdy vlastně tvrdíte, že 23+3 = 48.
Proto se na řetězce používá vpisování do různých tvarů právě, kvůli korektnosti zápisů.
Ája


*Přidat komentář

Učitel: Taťána TomešováVíce 

Předmět: Matematika
Ročník: 2. ročník ZŠ

Autor: Taťána Tomešová
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvořené dne: 09.08.2010 19:22
Formát souboru: docx
Velikost: 14 kB

Licence:

Jazyk: Čeština Čeština

  Podrobně  

Historie dokumentu

Od tohoto autora

Související dokumenty

Autor nepřidal žádné související dokumenty.

Podobné dokumenty

Matematika 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ Pavla Sýkorová
Matematika 4. ročník ZŠ Lenka Kempná
Český jazyk 4. ročník ZŠ Lenka Syrová
Matematika 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Jitka Jarmová
Matematika 7. ročník ZŠ Jana Petrů